dissabte, 10 de novembre del 2012

TEASER TRAILER

Porto un temps sense actualitzar el blog degut al nou projecte que tinc entre mans. Estic preparant un petit documental sobre la meva lesió, on intento fer un repàs de tot el procés viscut i del que em queda per viure. Es tracta d'un document molt interessant sobre les sensacions i sentiments que et provoca la lesió, l'angoixa de saber què és realment el que tens, l'assimilació de la lesió, l'operació, la recuperació, el retorn a una pista de bàsquet, etc. 
La intenció és que es converteixi en una ajuda per a tots aquells que, per desgràcia, pateixin una lesió tan greu com la ruptura de lligament creuat anterior del genoll, una de les pitjors que poden afectar als esportistes.
Per fer-vos dentetes, us deixo aquí el TRAILER del documental, una bona manera de cridar l'atenció de futurs espectadors.




Espero que us quedeu amb ganes de veure'l i, mentrestant, us recomano que veieu el meu altre documental: COMPETIR I FORMAR, un vídeo molt interessant sobre la compatibilitat de formar persones en tant que practiquen un esport de competició.

2 comentaris:

  1. Espectacular presentación.

    Será una buena herramienta para todos aquellos jóvenes deportistas que se enfrentan a una lesión de larga duración.

    Felicidades

    ResponElimina

Digues la teva!